czwartek, 29 sierpnia 2013

Nominacja

Spotkało mnie niespodziewane, ale niesamowicie miłe wyróżnienie, ze strony Moniki, która lubi wypoczywać w hamaku :). Wyróżnienie to, jest "nagrodą za dobrze wykonaną robotę" (i w tym momencie oblewam się rumieńcem) - Moniko, jest mi niezmiernie miło, że tak postrzegasz moje blogowanie, tym bardziej, że pisze od niedawna. Dziękuję :*
Osoba nominowana, zobowiązana jest do udzielenia odpowiedzi, na 11 pytań przygotowanych przez nominujacego.
Oto jakie pytania przygotowała dla mnie Monika (oraz moje odpowiedzi):
1.Dlaczego piszesz bloga?
... Pisanie bloga jest dla mnie przyjemnością, której oddaję się "po godzinach". Piszę głównie o tym, czym się zajmuję i co kocham, czyli o ogrodach, bo takie było moje założenie, kiedy zaczynałam przygodę z tym blogiem, ale przez ten niedługi czas poznałam tutaj grupę fajnych ludzi, tak, że czasami przemycam też treści bardziej osobiste :)
2.Twoje życiowe motto...
... Jakiś czas temu sprawiłam sobie, oprawiłam w ramkę i powiesiłam nad biurkiem taki plakat: "One small positive thought in the morning can change your whole day"... I to naprawdę działa - jeśli myślimy pozytywnie, to udaje nam się pokonać wiele trudności, wyleczyć duszę, ale i ciało...
3.Twoje największe marzenie...
... Jednym z moich wielkich marzeń jest MÓJ WYMARZONY DOM, czyli stworzenie sobie wokół siebie przestrzeni, w której będę się dobrze czuła. Powolutku, małymi kroczkami, udaje mi się to marzenie realizować. A inne moje wielkie marzenia, te największe, są bardzo osobiste...
4.Kim chciałaś być .......
... Kiedy byłam małą dziewczynką, to chciałam być nauczycielką (teraz wykładając na kursach projektowania ogrodów, w jakiś sposób realizuję się w tym zawodzie :) - pozdrawiam swoich uczniów, bo wiem, że niektórzy z Was odwiedzają mnie tutaj :)). A kiedy byłam nieco większą dziewczynką, to chciałam projektować wnętrza (czasami to robię, ale głównie odnalazłam się w projektowaniu ogrodów). A teraz, kiedy jestem już całkiem duża, to chcę być też dobrą mamą (moje dzieciaki mnie z tego rozliczą, a nie jest to łatwy "zawód" - nieprawdaż? :))
5.Książka która Cię zauroczyła...
... Jedną z książek, które wywarły na mnie duże wrażenie i dały mi dużo do myślenia była "Brida" P. Coelho. A że w ogóle lubię czytać książki, to takich ulubionych mam wiele :)
6.Gdzie chciałabyś wyjechać na urlop...
... Gdzieś gdzie jest cicho, ciepło i nic nie trzeba... To tak pół żartem :). A chciałabym zwiedzić wszystkie najpiękniejsze ogrody świata :)
7.W wolnym czasie.....
... Jak już mam ten WOLNY czas...  to bloguję (piszę, czytam inne blogi, zwłaszcza o tematyce wnętrzarskiej). Ale każdego dnia znajduję choć chwilę na poczytanie. Od czasu do czasu lubię obejrzeć jakiś film, spotkać się na babskie ploteczki przy kawce i ciachu, a czasami, żeby całkiem nie zapomnieć, coś maluję (postaram się zamieścić post o tej mojej odskoczni, na specjalne życzenie Kasi :)). Czasem wolnym dla mnie, jest też czas spędzony z bliskimi mi osobami na wspólnych spacerach, czy nicnierobieniu na kocyku w ogrodzie...
8.Czego nigdy byś nie zrobiła...
... W tym miejscu przytoczę słowa Wisławy Szymborskiej : "Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono"...
9. Co Ci daje najwięcej radości....
... Czas spędzany z bliskimi.
10. Jakie lubisz kwiaty...
... Wszystkie! 
11.Co robisz najlepiej....
... W tym miejscu miałam napisać, że nie mnie to oceniać, ale po chwili zastanowienia, doszłam do wniosku, że czemu nie? Człowiek powinien się chwalić swoimi mocnymi stronami. 
Bardzo dobrze mi wychodzi przekazywanie wiedzy, a największym uznaniem dla mnie są maile, które dostaję od moich uczniów, czasami na długo po zakończeniu kursu, że wciąż o mnie pamiętają, to czego ich nauczyłam, przydaje się... Niedawno dostałam maila od swojej najstarszej uczennicy, pani, która mogłaby być moją mamą, która napisała do mnie, że przychodząc na kurs, spodziewała się fachowej wiedzy, i się nie zawiodła, ale to co mnie wzruszyło najbardziej, to słowa, że niejako przy okazji, przekazałam, co powinno dawać człowiekowi w życiu zadowolenie, i żyje jej się z tym dużo lepiej (dziękuję Pani Danusiu, bo wiem, że Pani tutaj zagląda :))

A teraz zasady wyróżniania Liebster Blog Award:

Czym jest to wyróżnienie?

Otóż to nagroda za "dobrze wykonaną robotę", 
a jednocześnie łańcuszek przekazywany następnym 11 blogom.

Osoby, które otrzymają owe wyróżnienie 

muszą odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą 
i nominować kolejne 11 blogów.

Nie można nominować tego od kogo dostało się nominację.

Jak zapewne widać w lewym pasku na moim blogu, jest dużo blogów, które z wielką przyjemnością odwiedzam, i które mogłabym/chciała nominować... Postanowiłam wyróżnić spośród nich blogi, z których autorami nawiązałam przy różnych okazjach kontakt i wiem, że są fajnymi ludźmi oraz blogi, które czytam najdłużej (niektóre od kilku lat).
A oto blogi nominowane przeze mnie (w przypadkowej kolejności): 
Zapraszam Was do zabawy :)
A oto Pytania dla Was: 
1. Czym dla Ciebie jest Twój blog?
2. Czy zdarzyło Ci się blogową znajomość przenieść do prawdziwego życia i osobistych spotkań?
3. Jakie było Twoje najpiękniejsze spełnione marzenie?
4. Co w życiu sprawia Ci największą radość?
5. Gdzie na świecie chciałabyś zamieszkać?
6. Z czym kojarzy Ci się ogród?
7. Co w kwiatach najbardziej Cię oczarowuje - kolor, zapach...?
8. Jakie książki/filmy poleciłabyś do przeczytania/obejrzenia swojej bratniej duszy?
9. Co najlepiej poprawia Ci nastrój, kiedy dopada Cię chandra?
10. Czy jest jakieś "szaleństwo", o którego popełnieniu czasem marzysz?
11. Jaki obraz wyświetla Ci się, kiedy myślisz lub wypowiadasz słowo SZCZĘŚCIE?




25 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję :) Czuję się zaszczycona i niezmiernie mi miło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle, to mi jest miło, że dzielisz się na swoim blogu swoimi radościami i świetnie się go czyta :)
      Pozdrawiam?!

      Usuń
  2. Aniu, serdecznie gratulacje z okazji wyróżnienia.
    Droga Aniu, bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i doceniam.
    Przyjęłam jednak w zeszłym roku, że nie przyjmuję już więcej wyróżnień i nie biorę udziału w wyróżnianiu.
    Na górze mam nawet sygnał, że tego nie robię: Wyróżnienia są miłe, ale wolę komentarze. :)
    Mam nadzieję, że znajdziesz dość innych ciekawych blogów do wyróżnienia.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iw, dla mnie Twój blog jest wyróżniony, bo towarzyszy mi od bardzo dawna - jest to jeden z pierwszych blogów, który systematycznie czytałam (wtedy to były jeszcze Migawki) :). Stąd nie podmieniam go na żaden inny, pomimo, że Ty nie pociągniesz dalej łańcuszka :*
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Tym bardziej doceniam Twój gest i jestem dumna, że stanowię dla Ciebie taki ważny element blogowego krajobrazu :) dziękuję!

      Usuń
  3. Witam Cie Aniu. Miło mi, ze zaprosiłaś mnie do zabawy. Chętnie wezmę udział. Na pytania odpowiem za kilka dni jak wrócę z urlopu i wreszcie spokojnie będę mogła usiąść przy "normalnym" komputerze. Pozdrawiam. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S. fajne są takie nominacje. dla mnie to będzie pierwsza taka zabawa i cieszę się dostałam wlaśnie takie zaproszenie od Ciebie Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie też jest bardzo miło, że masz ochotę wziąć udział w zabawie :)
      Życzę udanego wypoczynku :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wspaniałe odpowiedzi, takie dopracowane, wyczerpujące i prosto z serca. A i pytania bardzo oryginalne.

    Pozdrawiam,
    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję Aniu za wyróżnienie- jest mi bardzo miło znaleźć sie w takim uroczym gronie!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aniu, pięknie i wyczerpująco odpowiedziałaś na moje pytania bardzo dziękuję :)Pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko, cieszę się, że jesteś usatysfakcjonowana moimi odpowiedziami :)
      Jeszcze raz dziękuje za wyróżnienie :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  8. Aniu, jest bardzo mi miło, ale nie jestem w stanie spełnić warunków wyróżnienia. Dziękuję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, rozumiem. Dodam jeszcze w tym miejscu, to co pisałam u Ciebie w komentarzu: Każdy Twój wpis, jest dla mnie, jak cudowna wakacyjna podróż, dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
      Jestem wierną czytelniczką już od kilku lat, i za każdym razem nie mogę się doczekać kolejnego posta.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. bardzo dziękuję za wyróżnienie ... wybacz że nie pociągnę zabawy dalej ale malutko czasu ostatnio...


    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Marto, bo sama kiedyś spędziłam pół nocy nad wywiązaniem się ze zobowiązania :)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  10. Dobra Aniu, pisz mi jak to się odpowiada i gdzie na te pytanka :) jak i kogo nominować bo jestem zielona.
    Jak dzisiejszy początek przedszkola i szkoły? daliście radę? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Malinko! Na pytania odpowiadasz u siebie na blogu i typujesz kolejne osoby do zabawy :)
      A w przedszkolu i szkole super, to ja miałam najwięcej stresu chyba :)
      A jak poszło u Was?

      Usuń
    2. to dobrze, ze poszło Wam dobrze :) u nas tez poszło dobrze. tylko, że pierwsze dni z reguły są fajne.. trudniejsze są te kolejne... ale co by to było gdybyśmy my mamy się nie stresowały i nie troszczyły o dzieci w ich (i naszych) waznych w zyciu wydarzeniach... trzymajmy kciuki aby caly rok był udany :)

      Usuń
  11. Hello friend, I have a blog about the arts in general, and Knitting Needle by Tita Carré, already visited?
    I love your blog always has beautiful things
    I'm following you, hugs
    http://www.titacarre.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czesc Aniu, sorki, ze tak dlugo nie pisalam, ale przez dwa dni mialam ogrom spraw do zalatwienia. Sowe wysylam jutro piorytetem. Adres taki jak na przelewie? pozdrawiam. Dzieki za wyrozumialosc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-)
    Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że Ty odwiedziłaś mnie :)

      Usuń