poniedziałek, 3 lutego 2014

Candy na przywołanie wiosny

Witam wszystkich serdecznie na początku nowego tygodnia.
Większość z nas już marzy o wiośnie, ale wiadomo, że luty to jeszcze typowo zimowy miesiąc, więc nie wiadomo, co jeszcze zima ma nam do powiedzenia.
Chcąc umilić wszystkim swoim Czytelnikom oczekiwanie na upragniona wiosnę ogłaszam CANDY. Powiem więcej - nawet nie jedno, ale od razu DWA. A co? Jak szaleć, to szaleć :)
Początkowo planowałam, że będzie to jedna zabawa, w której nagroda główną będzie wykonany przeze mnie dla zwycięzcy projekt wymarzonego ogrodu, a na pocieszenie, przygotowałam mały upominek do rozlosowania wśród pozostałych. Ale ponieważ doszłam do wniosku, że przygotowany przeze mnie drobiazg, może się przydać większej ilości osób, niż tylko tym, którzy mają gdzie założyć ogród, stąd pomysł, aby jednak zabawy rozdzielić na dwie równolegle trwające :).
I tym oto sposobem ogłaszam CANDY nr 1 na przywołanie wiosny, w którym do wygrania są takie oto drobiazgi:
Jest to niezbędnik ogrodniczy, składający się mini narzędzi, przydatnych nie tylko w ogrodzie, ale też (a może nawet zwłaszcza) przy roślinach balkonowych, czy tomowych. W skład zestawu wchodzą dwie łopatki w różnych rozmiarach i pazurki. Narzędzia są nie tylko przydatne, ale i piękne - drewniane rączki są pomalowane na czarno z widocznym rysunkiem słoi drewna, a całość znajduje się w poręcznym czarnym drucianym koszyczku. Dodatkowo w skład nagrody wchodzą piękne, rękawiczki ogrodowe i błękitny drewniany ptaszek.
Mam nadzieję, że przygotowane przeze mnie prezenty, przypadną Wam do gustu.
 A oto zasady zabawy:
1. Pozostawienie komentarza pod postem z chęcią udziału w zabawie
2. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
3. Posiadaczy bloga proszę o wklejenie powyższego baneru na pasku bocznym swojego bloga (można też napomknąć w poście o zorganizowanej przeze mnie zabawie)
4. Nieblogujących, posiadających profil na FB proszę o zamieszczenie tam informacji o zabawie (ale jeśli nie masz ani bloga ani profilu na FB, to tez możesz się z nami bawić :))
5. Dołączenie do grona moich obserwatorów będzie dla mnie miłe, ale nie jest warunkiem koniecznym :)
6. Na zgłoszenia czekam do 28 lutego 2014r. do godz. 23:59
7. W pierwszych dniach marca, zostanie wylosowana osoba, do której trafi nagroda (przesyłka na mój koszt, tylko na terenie UE)
UWAGA! Pod tym postem proszę się zapisywać tylko do udziału w losowaniu zestawu narzędzi! Zapisy na losowanie projektu wymarzonego ogrodu są TUTAJ

95 komentarzy:

  1. To ja ustawiam się po te piękne rzeczy, ogród posiadam więc mile widziane takie śliczności :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do ogrodu jak znalazł:) Śliczne i praktyczne - zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana takich narzędzi nigdy za dużo , piszę się i ja pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Aniu, ja też stanę w kolejeczce, może mi się poszczęści:) pozdrawiam serdecznie Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością staję do kolejki :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiesz porwadzę centrum ogrodniczę i już w lutym dostaję szału,nie mogę doczekać się wiosny.A w kolejkę ustawiam się dlatego,że uwielbiam takie narzędzia ogrodowe i o dziwo jak do tej pory ani w pracy ani w domu nie mam porządnego zestawu.A przydałby mi się bardzo:)Buziaki!!!A i zapomniałąm dzięki za wizyty u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, na te narzędzia również się skusiłam/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw, z przyjemnością się zapisuję i zapraszam do mnie na małe rozdanie,baner na kamilar.blog.pl, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ...al e tu sie chetnie zapisze, bo mam taras mocno ukwiecony i takie narzedzia przydadza mi sie na pewno!!! Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Super narzędzia i na pewno się przydadzą w tworzeniu wiosennego ogródka na balkonie :) chętnie się zapisuję zatem na candy, a baner już umieszczony u mnie na blogu Pozdrawiam :))) Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wlasnie od kilku miesiecy jestem posiadaczka malego bo malego ale ogrodka moze usmiechnie sie do mnie szczescie pozdrawiam marta pingwiny@op.pl nie mam bloga niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznosci. Juz je widze u sibie w ogrodku :-) banrek umieszcz jak tylko odzyskam laptop.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. zdały by mi się takie narzędzia zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne candy, a ten ptaszek to taki cukiereczek na czubeczku :D i ja chetnie staje w kolejce :) bloga nie posiadam, ale Twoj obserwuje z przyjemnoscia! pozdrawiam serdecznie, mala_majeczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. no to wywołujmy tą wiosne razem,ja się nie mogę doczekać aż znowu moje paluszki pogrzebią w ziemi :)
    banerek u mnie tutaj - http://www.houseloves.com/giveaways/

    pozdrawiam
    Karolina z H O U S E L O V E S

    OdpowiedzUsuń
  16. No pewnie,że chcę takie narzędzia.Nie wiem tylko czy nie szkoda będzie używać:)
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Działka jest,a tym roku chcę ją ukwiecić,więc idealny to będzie zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak już mi zaprojektujesz ogród to muszę całą robotę czymś wykonać, więc i na to candy się piszę :o)
    adrianna.z@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejku jakie super rzeczy!:) Oczywiście się przydadzą do ogrodniczych robótek :) Więc biorę udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj przydałaby się na wiosna:) ja ogródka nie mam ale na balkon zestaw by się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajniutkie narzędzia, chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ania i ja bym chciała ! :-)) Ale banerku nie wstawię , bo bloger nie chce ze mną współpracować .. mimo wszystko , mam nadzieję ,że weźmiesz mnie pod uwagę w zabawie :-)) Mnie to najmocniej ten koszyk urzekł .. ja tak kocham te metalowce ,że och ! :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ,też chętna ,bo wiecznie gubię swoje ,Mieszkamy chyba ,blisko siebie ,bo na ziemi Lisieckiej .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. zostawiam @ lisakreata@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też, ja też. Już widziałam tulipanki na moich skromnych rabatach, więc niedługo zaczynie się relaks w ogrodzie przy pracach ziemnych ;) Banerek już jest na http://gniazdowanie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1460723287481879?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/214380092100667?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne candy, z chęcią stanę w kolejce:-)
    Banerek u mnie na blogu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie:)
    Serdeczności!
    kamila.paluszak(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam ;) Jestem tu pierwszy raz, ale z racji, że z wykształcenia jestem ogrodnikiem, to czuję już małą więź z tym blogiem. Od razu więc zaczynam obserwację i przy okazji dołączam do zabawy, z jakże praktycznymi nagrodami..

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj, oj już czuję wiosnę i nie mogę się doczekać grzebania w ziemi ;) a taki zestaw bardzo by mi ułatwił pracę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. to i ja się stawiam w kolejce po wiosenne balkonowe porzadki ;)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny zestaw pragniesz nam sprezentować. jako, że kocham prace w ogrodzie ustanę grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam! martaelb@wp.pl
    http://wstanczykowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śnieg stopniał i za chwilę zaczynamy prace ogrodowe z moją mamą, a z takim zestawem będzie łatwiej i przyjemniej.
    Pozdrawiam
    Anita
    ttwine@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, kocham przyrodę i mój balkon, każdego roku staram się na nim stworzyć taki klimat, żebyśmy z przyjemnością na nim z moim mężem spędzali czas i jakoś mi się to udaje;) Każdego roku ta moja namiastka ogrodu (na razie w sferze marzeń) jest po części jadalna, a po części kwiatowa (proporcje są różne, raz bardziej kwiatowo, raz jadalnie). Ja również spróbuję szczęścia, bo takimi pięknym narzędziami z jeszcze większą przyjemnością pielęgnowałabym mój "ogród". Pozdrawiam! Agnieszka
    www.ekspresjesagaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj tak wiosny by się chciało i to bardzo ;))) Taki koszyk to fajna sprawa i narzędzia zawsze też warto mieć pod ręką więc się zapisuję z przyjemnością - pozDrawiaM ;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. i mnie się przydadzą:) pozdrawiam, ell

    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu wymarzony prezent dla każdego ogrodnika! chętnie wykorzystałabym te narzędzia w swoim ogrodzie tej wiosny:)
    Do drugiego candy tez się zapiszę :) wieczorkiem

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zestaw, bardzo przydatny w tym okresie czasu. Rękawiczki równie przydatne, zatem z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham kwiaty i wszystkie rośliny... a praca przy nich, to czysta przyjemność, a gdym jeszcze wygrała te piękne narzędzia, to byłoby naprawdę wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Są piękne. Może dzięki nim mój ogródek będzie w tym roku jeszcze bardziej kwiecisty :-)

    Poli
    paulinka.pal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Przyłączam się do wywoływania wiosny. Taki śliczny zestaw na pewno umili przesadzanie kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja ja wywoluje:)Cudowny zestaw bardzo by mi sie przydal:)Zapisuje sie wiec na niego z przyjemnoscia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Taki kosz mi się marzy więc jestem:-)

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie biore udział ;)
    obserwuje jako futrzak1694
    banerek jest na http://kanwuje.blogspot.com/
    ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. O, super, ogrodu wprawdzie nie mam, ale do sadzenia w skrzynkach na balkonie by się przydały. Do tej pory używałam profesjonalnego zestawu do piaskownicy mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  48. mała rzecz a cieszy, do ogrodu przydatna jak najbardziej:) izag5471@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super! Kilka dni temu przesadzałam kwiatki właśnie i brakowało mi bardzo narzędzi... Marzy mi się też druciany koszyk, więc Twój zestaw jest wprost wymarzony :D Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Baner zamieściłam na blogu marta-nefertari.blogspot.com.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się do grona chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  51. Z chęcią się ustawię w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie!
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj jak dużo chętnych, ale stanę w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  53. in love with gardening.. beautiful and inspiring blog :).. big like and all the best from Croatia..;)Martina (martinaagar7@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się i ja.Pozdrawiam,Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zdążyłam...jak się cieszę...:)
    Banerek wklejam na Różaną:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  57. To ja się jeszcze dopisuję :) Pozdrowienia serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dopisuję się :)
    Banerek tu: http://wartsztacik.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Super nagrody! Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: http://www.lalovo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ależ ja jestem rozkojarzona, miałam się zapisać na samym początku, ale coś mnie oderwało od laptopa i o mały włos ominęła by mnie Twoja wspaniała zabawa!
    http://czarnyczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ależ cudne nagrody. Zgłaszam się koniecznie! Bloga obserwuję jako Kamila D a banerek zamieściłam na kambreeze.blog.onet.pl Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Na wiosnę idealny zestaw :) Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń