poniedziałek, 24 marca 2014

Wiosna na całego! czyli pora na wiosenne candy :)

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie wiosna przyszła naprawdę :). Od wczoraj nie pada, wszystko pachnie wiosna, kwiatki kwitną, ptaszki śpiewają...
W ogrodzie właściwie w każdej chwili rozwija się jakiś nowy kwiatuszek.
Magnolia gwiaździsta, która mam dosłownie na wyciągnięcie ręki, gdyż jej gałęzie sięgają już balkonu, otwiera kwiaty dosłownie w oczach.
 Krokusy, których cebuli posadziłam jesienią, a niedawno potraktował je kołami wielkiego auta kurier, tez jakoś się pozbierały.
Rozkwitają się tez moje ulubione ulubione malutkie narcyzy "Tet a Tet"
Mój balkonowy mini-ogródek też epatuje kolorami :):
Wiosenna aura sprawia, że i w domu zaczynam się otaczać kolorami i kwiatami :)
Sprawiłam sobie tez w końcu gazetnik przy sofę i mam swoje ulubione czasopisma w jednym miejscu pod ręką. Jak przystało na mój biały pokój, gazetnik również jest dopasowany, do ogólnej kolorystyki :).
Nie jest to czysta biel, tylko ecru, a kolorowo kwiatkowe akcenty pojawiają we wnętrzu - na bawełnianej podszewce (motyw typowy dla projektów Laury Ashley) oraz jako delikatny, szydełkowy kwiatek-przypinka na zewnątrz:
Gazetnik do nabycia TUTAJ.
Wkrótce pochwalę się innymi małymi zmianami w swoim domku.
A teraz pora na obiecana zabawę :)
Okazja jest podwójna, bo po pierwsze początek wiosny, a po drugie, w kwietniu minie roku, od publikacji pierwszego posta u Ani w ogrodzie :).
Prezenty iście wiosenne.
Po pierwsze bardzo ładnie wydany i ciekawie napisany poradnik o urządzaniu balkonów. W poradniku tym, oprócz omówienia roślin ozdobnych, znajdziecie wiele ciekawych informacji o tym, czym się kierować przy wyborze roślin, jakie warzywa, owoce i zioła można wyhodować na własnym balkonie. Jak sadzić, jak pielęgnować i chronić rośliny bez użycia chemii. Znajdziecie tez porady jak nawadniać i zimować rośliny balkonowe. Jednym słowem, bardzo ciekawa pozycja, dla wszystkich posiadających własny balkon.
W sam raz po otrzymaniu nagrody, będzie jeszcze czas, aby się zapoznać z poradnikiem przed majowym obsadzaniem ogrodów :)
Po drugie - taka pastelowa ptaszyna w wiosennych barwach: mięta, turkus i róż :)
Po trzecie - mała niespodzianka :)
Serdecznie zapraszam do zabawy, która potrwa do 11 kwietnia.
 A oto zasady zabawy:
1. Pozostawienie komentarza pod postem z chęcią udziału w zabawie
2. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
3. Posiadaczy bloga proszę o wklejenie poniższego banerka na pasku bocznym swojego bloga  (można też napomknąć w poście o zorganizowanej przeze mnie zabawie)
4. Nieblogujących, posiadających profil na FB proszę o zamieszczenie tam informacji o zabawie (ale jeśli nie masz ani bloga ani profilu na FB, to tez możesz się z nami bawić :))
5. Dołączenie do grona moich obserwatorów będzie dla mnie miłe, ale nie jest warunkiem koniecznym :)
6. Na zgłoszenia czekam do 11 kwietnia 2014r. do godz. 23:59
7. W weekend po, zostanie wylosowana osoba, do której, jeszcze przed świętami trafi nagroda (przesyłka na mój koszt, tylko na terenie UE)

I to by było na tyle dzisiaj :). Jeszcze tylko życzę Wam wszystkim takiej wiosny, jak u mnie w dniu dzisiejszym :)
Ania

PS. Wiele osób się skarży, że blogger blokuje możliwość dodawania bloga do obserwowanych. Ja też mam taki problem, ale można dodać blog do swojej listy czytelniczej poprzez Pulpit nawigacyjny - https://www.blogger.com


47 komentarzy:

  1. ha ha ha jestem pierwsza:) i już ...
    nie mam zbyt dużego tarasu, ale za to ogród jest niczego sobie:)
    Buziaki:)
    a i magnolie Masz piękną:) moja jeszcze w letargu zimowym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja wezmę udział w Twojej zabawie, bardzo przydałaby mi się taka książka. Baner już umieszczam na blogu i bacznie będę obserwowała Twoje kolejne poczynania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnoscia!!!

    i zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś blogowałam ale skasowałam kilka blogów coś mnie zdenerwowało i odeszłam z blogowania.Teraz znowu zaczęłam i ludzie mnie pamiętają.Buziaki.. Pozdrawiam miłego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak bym mogła nie stanąć u Ciebie w kolejce, może tym razem mi się poszczęści:))
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję,że takie ciepło jak dziś zastanie u nas na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale u Ciebie już Magnolia kwitnie moja dopiero puszcza paki :)))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu nie mogłabym nie wziąć udziału w Twojej zabawie:) może i tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie. nagroda super! uwielbiam czytać i przeglądać takie książki
    pozdrawiam
    PS. roślinki w Twoim ogrodzie cudowne. ja wybieram się 12 kwietnia na działkę. ciekawe co tam zastanę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od dziś mam na balkonie bratki.
    Co do rozdania, nie wezmę udziału ze względu na obowiązkowy baner, ale uczestnikom życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie się zapiszę,choć ostatnio nie udało się:)))Podoba mi się ptaszek a jeszcze bardziej książka,gdyż szukam inspiracji,mój taras ma dopiero drugi rok,więc sporo pracy przed nami:))Może się uda!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo to i ja spróbuję!:) Banerek wędruje na bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknie i wiosennie na blogu serdeczności pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie wiosna dopiero malutkie kroczki czyni, ale stokrotki już kwitną i na polu mniszek. Dzisiaj wiosenny deszcz zawitał do mnie :-)
    Zgłaszam moją skromną kandydaturę na właściciela tego pięknego poradnika, słodkiej ptaszynki i niespodzianki :-)))
    serdecznie pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zapiszę się z miłą chęcią.Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu gratuluję Ci rocznicy! Nagrody bardzo mi się podobają więc się piszę i banerek do mnie na bloga leci :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu zazdroszczę Ci tej magnolii , sąsiedzi mają takie ogromne drzewo , aż się dziwię , że im jeszcze nie zmarniało od mojego chwalenia jego urody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydawało mi się, że wczoraj zostawiłam komentarz i nawet wkleiłam banerek na mojego bloga. Zaglądam, a tu brak wpisu:( Faktem jest, że wczoraj mój internet szwankował:)
    Jeszcze raz zgłaszam swoją chęć wzięcia udziału w Twojej zabawie:) Gratuluję rocznicy Aniu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja wina. Przepraszam. Przepraszałam Cię już na Twoim blogu, bo chciałam usunąć pusty komentarz i usunęłam razem z nim Twoje zgłoszenie. Ale zostawiłam Ci wiadomość, że i tak będziesz na liście do losowania :)
      Dziękuje i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Aj Aniu, ja dopiero dzisiaj zajrzałam na mojego bloga i przeczytałam Twój komentarz:) U mnie brak czasu bo ogród woła!:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Widzę, że u Ciebie wiosna na całego! :-) Piękne kwiaty i kolory, gazetnik iście w moim stylu :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty:) Twoja książka bardzo pomogłaby mi urządzić swój ciasny, ale własny kawałek przestrzeni - balkonu:) ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak pięknie rozkwita ta magnolia. Moja gwiaździsta znowu nie kwitnie :(
    Na candy się zgłaszam z wielką ochotą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ! Chyba nie ma lepszego czasu na taką wygraną, jak początek wiosny :)
    Banerek na http://wartsztacik.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wdzięczna nagroda na pojawiającą się już wiosnę:) Bardzo chętnie i ja wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko Ania
    www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudowna książka. Nie mam pojęcia o urządzaniu balkonu, dlatego chętnie nauczymy się sadzenia roślinek i dbania o kwiatki. Ustawiamy się zatem w kolejce.

    Obserwujemy jako Panna Mysia, a banerek wstawiamy na osobnej stronie naszego gryzoniowego bloga, o tu: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż: jestem ostatnia w kolejce, nie piszę bloga, nie mam konta na FB, ale zapewniam żyję i mam się dobrze:). Chętnie wezmę udział w konkursie.
    pozdrawiam serdecznie
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia wezme udzial w zabawie.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chętnie wezmę udział w zabawie. Mam duży balkon i przydałby mi się taki poradnik.
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie na candy
    www.niebowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. O, łakomy kąsek do zdobycia, więc ustawiam się w kolejce:))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. No cóż balkon mam ale nie mam poradnika. Staję w kolejce.
    Banerek na tym blogu, po lewej stronie
    http://mysoapandjam.blogspot.com/
    Pozdrawiam i podziwiam piękno ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się z przyjemnością :) książka byłaby fajnym prezentem dla moich rodzicków :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja się ustawiam w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń