poniedziałek, 3 lutego 2014

CANDY - do wygrania projekt wymarzonego ogrodu :)

Moi drodzy, w tym miejscu, chciałabym ogłosić drugą część mojej zabawy :).
Przypominam że zapisy na CANDY nr 1, w którym do wygrania jest zestaw mini narzędzi ogrodniczych w ślicznym koszyczku, odbywają się TUTAJ
CANDY nr 2 jest troszkę nietypowe, gdyż nagroda w nim będzie wykonanie przeze mnie dla wylosowanego zwycięzcy projektu wymarzonego ogrodu :).
Do zabawy zapraszam wszystkich posiadających własny skrawek ziemi, którego wygląd chcielibyście zmienić, albo, na którym dopiero ma powstać Wasz ogród, ale istnieje tez możliwość zgłoszenie się do udziału w konkursie osób, które chciałyby, aby ktoś pomógł im dobrać odpowiednią zieleń, na balkon, taras, do domu, czy biura (bardzo proszę, abyście w komentarzu zaznaczyli, co miałoby zostać przeze mnie zaprojektowane).
Osoby, które zgłoszą się do udziału w zabawie, ale nie zostaną wylosowane, będą mogły ponegocjować ze mną korzystne warunki wykonania dla nich projektu ogrodu, czy zieleni we wnętrzach :).
Do udziału zapraszam osoby z terenu Polski, chyba, ze ktoś spoza granic bardzo chciałby, to po wylosowaniu będziemy się zastanawiać, jak technicznie sprawę dopiąć :).
 A oto zasady zabawy:
1. Pozostawienie komentarza pod postem z chęcią udziału w zabawie i określeniem, co będzie przedmiotem projektu
2. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail
3. Posiadaczy bloga proszę o wklejenie powyższego baneru na pasku bocznym swojego bloga (można też napomknąć w poście o zorganizowanej przeze mnie zabawie)
4. Nieblogujących, posiadających profil na FB proszę o zamieszczenie tam informacji o zabawie (ale jeśli nie masz ani bloga ani profilu na FB, to tez możesz się z nami bawić :))
5. Dołączenie do grona moich obserwatorów będzie dla mnie miłe, ale nie jest warunkiem koniecznym :)
6. Na zgłoszenia czekam do 28 lutego 2014r. do godz. 23:59
7. W pierwszych dniach marca, zostanie wylosowana osoba, której zaprojektuję wymarzony ogród.

UWAGA! Pod tym postem proszę się zapisywać tylko do udziału w losowaniu projektu wymarzonego ogrodu! Zapisy na losowanie zestawu mini narzędzi ogrodniczych są TUTAJ

42 komentarze:

  1. Będę pierwsza:) Od dawna czytam twojego bloga. Aniu zazdroszczę Ci takich pięknych wnętrz w twoim domku po metamorfozie! Pozdrawiam aldona_dymek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu- candy jest niezwykłe i wspaniałe!!! Zgłaszam się oczywiście i już zaczynam marzyć, że to może do mnie uśmiechnie sie szczęście i spojrzysz fachowym okiem na kalinkowy ogród:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się bawić to się bawić , a rada zawsze mile widziana pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo wspaniałomyślna, takie candy, aż grzech nie stanąć, zwłaszcza, że mój ogród aż się prosi o to:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne candy. Z chęcią się zapiszę, bo mój ogród daleki jest od ideału, a i pomoc przy organizacji podjazdu do domu też by się sprzydała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu,chętnie skorzystałabymz porady dot.mojej działki nad jeziorem i może nawet jak nie wygram to zgłoszę się do Ciebie,ponieważ chcę tam postawić domki i małą salę i sporym wyzwaniem będzie dla mnie roślinność.Wiesz na zasadzie ma być dla oka a nie ma byc jej dla rąlk:)Czyli ma być i pięknie wyglądać ale nie ma wymagać od nas duzo pracy:)Kwiady rabatowe chciałabym wsadzać w donicach,nie w ziemi,żeby można było je zimą schować lub wymienić na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu,super pomysl-ale ja nie mam ogrodu :( niech wiec wygra Ktos inny...tak na wszelki wypadek♥♥♥Buziaki♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie. Jestem tu nowa i aż oczom nie wierze, że takie szczęście mogłoby się uśmiechnąc do mojego ogrodu. Właśnie się zasnanawiamy jak to wszystko najlepiej poukładać, bo dwa młode psy, dwójka małych dzieci i niewielka 7 arowa działka to nic prostego dla zwykłego szarego człowieka. W takim razie zapraszam Cie serdecznie do małopolski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ujawniam oraz zgłaszam się i ja:) Marzy mi się tajemniczy francusko-angielski ogród pachnący różami i lawendą, pełen hortensji i piwonii...Na razie z uwagi na niedawny jeszcze plac budowy na działce, ogród zagarnęły różnej maści chwaściory. pozdrawiam M konopka_monika@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie poddam metamorfozie mój ogródek ,zwłaszcza jak przygotuje ją taka znawczyni tematu.Będę mocno trzymała kciuki,żeby wygrać.
    Pozdrawiam
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ja mam 25 arów w koło działki :D więc miałabyś u mnie co robić hihi ale tak poważnie jakbym wygrała to ten plac przed domem bym chciała byś mi pomogła urządzić :))) ach ale b się działo!!! :))))
    pozdrawiam ciepło i dziękuję za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja, ja posiadam ogród przed domem i mimo tego że jakoś się prezentuje, to brakuje mi czegoś - bardzo chętnie przydał by się projekt profesjonalny :) super sprawa, zapisuję się wiec do Ciebie w kolejkę
    banerek też dodałam - http://www.houseloves.com/giveaways/

    pozdrawiam Karolina z H O U S E L O V E S

    OdpowiedzUsuń
  13. Remontuje stary domek, o ogrodzie jeszcze nie myślę ale jak jest tako okazja to skorzystam, a nóż mi się poszczęści.
    bloga nie prowadza, więc: adrianna.z@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety nie mam ogrodu, ale mam balkon! :) Było by mi bardzo miło gdybyś rzuciła na niego fachowym okiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) i u mnie się znajdzie coś do zaprojektowania hihi :) Najpilniejszym terenem jest ogródek dzielący dom od drogi, szerokości ok.5m, długości ok.16m i rosną tam nietypowo...sosny, które mój Tato wsadził nie myśląc przyszłościowo;) aczkolwiek można je jakoś fajnie wkomponować.
    Serdeczności ślę!:)
    kamila.paluszak(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne candy bardzo nietuzinkowe! Jako, że wokół swojego domu mam tereny które ogrodem nazwać nie mogę zapisuję się na candy i ściskam wszystkie swoje kciuki żeby mi się udało!!!!
    martaelb@wp.pl
    http://wstanczykowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. długo się zastanawiałam czy wypada mi stanąć w tej kolejce, bo ja mam sporo miejsca na ogród (całość do około 2000m2, ale na początek rozgrzebuję połowę rekreacyjną). Mam nawet jakąś koncepcję, no ale z profesjonalistką jednak łatwiej. Więc jednak się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam działkę prawie nad Wisłą dzieli tylko wał przeciwpowodziowy i skrawek zieleni mam na działce prawie wszystko, ale w wielkim chaosie tak mi się wydaje jestem z zawodu zootechnik [na emeryturze[potrzebuję kompetentnej osoby do zrobienia ładu i składu.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj toż to cudowne candy :D Mam działkę ogrodniczą
    i mimo kilku lat jej posiadania nie za bardzo wiem oraz się nie znam co i gdzie i jak wsadzić oprócz kwiatów mam warzywniak i takowy też ma być no ale ekspert by się przydał ;))) Więc staję w kolejeczce a moje łapki są aż czerwone od zaciśniętych pięści hihihi
    ciepło pozDrawiaM ;)))

    http://xymciadm.blogspot.com/

    A tutaj mój ogródek ;)))

    http://xymcia-dm-mysecretgarden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale propozycja, a my odebraliśmy dokumenty i mamy swoje już tylko naszą małą działeczkę pod blokiem :***
    Czekałam na to dwa lata, ale jak to mówią kto czeka ten ma.
    Tak jak WSZYSCY tu zapisani czekam z niecierpliwością na losowanie, baner umieszczę u siebie na blogu
    Pozdrawiam i życzę milusińskich walentynek :))
    balerinka-Aneta

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite candy.A ja sobie wymarzyłam mini projekt lasu pt. "Cztery pory roku w lesie"Podzielony na:Wiosnę- gdzie pojawiają się pierwsze,a niepozorne frędzelki leszczyny i olszy.Zakwita podbiał,przylaszczka,kasztanowiec ,lilak i głogi.Lato-gdzie kwitnie jarzębina,bez czarny,dąb i spóźnione sosny.Owocuje dereń,trzmielina i bez czarny.Czernieją owoce jeżyn,czerwienieją jarzębiny i zakwitają wrzosy.Jesień-tu żółkną brzozy,klony w żółciach i czerwieniach.Z dębów i kasztanowców spadają owoce.Zima-gdzie jest to doskonały okres do obserwacji zwierząt,które nie mogą się ukryć w gąszczu liści,a pozostawiają wiele śladów i tropów.A ja uzbrojona w aparat fotograficzny mogę udać się na fascynujące polowanie.Ale się rozmarzyłam.Pozdrawiam!Banerek zamieściłam. http://mojeradosneinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł z tym projektem, samą czeka mnie projektowanie własnego ogrodu. Mam 15-arową działkę i marzy mi się ogród w połączeniu stylu angielskiego z ładem i harmonią ogrodów Wschodu. Ciężki pomysł, bo to teoretycznie dwa przeciwstawne style, ale mam nadzieję podołać. Nie ukrywam, że taka profesjonalna pomoc bardzo by mi się przydała, zatem z wielką przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysł z tym projektowaniem;) Oczywiście zgłaszam się do konkursu. Co roku pragnę zaprojektować i zmienić coś w moim ogrodzie, jednak nie potrafię się za to zabrać. Mam wiele pomysłów, jednakże nie potrafię ich wykorzystać. Marzą mi się alejki z kamienia a pośród nich kolorowe klomby kwiatowe. Mam dosyć spory kawałek ogrodu, więc można by fajnie go urządzić jednak potrzebuje pomocy . Z niecierpliwością czekam na rozwiązanie losowania.
    Gorąco pozdrawiam Ania
    e-mail: aniia884@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj!
    Zgłaszam się również i ja:). Mam kawałek ogródka z którym od zeszłego roku próbuję zrobić porządek, ale Twoja pomoc i porady byłyby bezcenne:)Pozdrawiam, Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie byłoby wygrać projekt mojego ukochanego miejsca na ziemi: działki na wsi, położonej na stoku, z widokiem na rzekę... Marzenia czasem się spełniają. Może to akurat mi się spełni?
    Banerek tu: http://wartsztacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Z radością i kurcgalopkiem udział biorę :) Marzę by mój teren za domkiem mójł zwać sie ogrodem-o!projekt Twój Aniu byłby ku temu krokiem!
    Banerek na ;
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuje się, wiem że późno ale dopiero dziś tu trafiłam, na pewno będę wierną obserwatorką bo mam właśnie stworzyć ogród u siebie na działce i nie wiem za co się zabrać - mam jakieś plany ale nie wiem jak to wyjdzie - myślę, że fachowe oko jest bardzo wskazane dla mojej zapuszczonej działki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam gotowość do udziału w konkursie!! Cel: wykonanie ogrodu w miescu, które wygląda jakby spał na nie meteoryt czyli plac po budowie domu... a jest co projektować i co robić bo działka sporych rozmiarów i spadek terenu jest i to co w niej najpiękniejsze czyli skarpa... przy zejściu z tarasu! Na niej cuda pragnę wyczarować, ale jak? Oto jest pytanie. Pomysł mam - czy dobry nie wiem, działkę też mam, ale brak mi wiedzy fachowej i znajomości roślin i tego kogoś kto poprowadzi i w życie wprowadzi to co w głowie mojej się wylęgło. Życzyć mogę sobie jedynie szczęścia w losowaniu lub z marzeniami mymi zostać za pan brat. Mail martis5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Uff zdążyłam :) Przyłączam się do zabawy i wspaniale byłoby wygrać. Mam do zagospodarowania ogród wokół domu. Teren jest w miarę zadbany, ale rośnie głównie trawa i tuje wzdłuż ogrodzenia. Brakuje klimatu, marzy mi się zielona oaza spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka szkoda, że dopiero dziś do Ciebie trafiłam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zagościsz na dłużej i będziesz się jeszcze bawić z moimi czytelnikami :)

      Usuń
  31. Uważam, że w każdym ogrodzie koniecznie są leżaki ogrodowe. Mogę mieć w ogrodzie tylko trawę i to nawet po dach! Byle był jeszcze leżak :D

    OdpowiedzUsuń