piątek, 19 kwietnia 2013

Na dobry początek

Jestem z wykształcenia plastyczką (ukończyłam wystawiennictwo w krakowskim Liceum Plastycznym) oraz projektantką ogrodów (po Akademii, obecnie Uniwersytecie Rolniczym, w Krakowie). Od ponad roku wykładam też na kursach projektowania ogrodów.
Kiedyś marzyłam o projektowaniu wnętrz, obecnie sporadycznie się tym zajmuję, a swoją prawdziwą pasję odkryłam w ogrodach.
Uwielbiam przebywać wśród roślin, dbać o nie, rozmawiać z nimi...
Mój blog traktować będzie głównie o ogrodnictwie, ale w wersji lekkiej, łatwej i przyjemnej - mam nadzieję :)
Chciałabym w nim przedstawiać swój ogród, omawiać ciekawostki ogrodnicze oraz zapraszać na wspólne "spacery" w ciekawe miejsca, a czasami dzielić się również swoimi przemyśleniami na tematy nie całkiem ogródkowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz