wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!


13 komentarzy:

  1. Życzę Ci Aniu wszystkiego co najlepsze, zdrowych i spokojnych Świąt, spełnienia wszystkich marzeń oraz szczęśliwego Nowego Roku:)
    pozdrawiam serdecznie Monika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko,
      z opóźnieniem, ale serdecznie dziękuję za życzenia :)
      Ja Tobie życzę pięknego tego roku :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za życzenia świąteczne :)
      Życzę szczęścia i wszelkiej pomyślności na ten rok :)

      Usuń
  3. Wesołych Świąt !

    p,s bardzo, bardzo dziękuję za przesyłkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przesyłka dotarła przed Świętami :)))

      Usuń
  4. Kiedy jasna gwiazdka błyśnie
    Niech Ci serce radość ściśnie
    Niech choinka jasno świeci
    Niech nadziei płomień wznieci
    Niech kolęda zabrzmi w koło
    Niech świat śmieje się wesoło
    Będzie miło i serdecznie
    A Twe szczęście niech trwa wiecznie.
    tego życzy
    Skimmia z kwiatów natury

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla Ciebie i Twoich Bliskich przesyłam najserdeczniejsze życzenia Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku okraszonego drobinkami szczęścia w każdym dniu. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia :)
      Ja co prawda z poślizgiem, ale życzę z wzajemnością - szczęścia w każdym dniu tego roku :)

      Usuń
  6. Bożonarodzeniowa Magia trwa...:-)))udanego świątecznego wypoczynku!!!
    Wczoraj wyciągnęłam gości od stołu na spacer, ech troszkę brakuje tego prószącego śniegu i bieli w Boże Narodzenie.
    Ja dzisiaj póki co po dwóch dniach domu pełnego gości :-),mam za sobą śniadanko w piżamce z najbliższymi i z powrotem do łóżeczka powylegiwać się do południa
    Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia!
      Ja Święta spędzałam w tym roku bardzo kameralnie, bo syn zachorował tuż przed na ospę, ale takie wyciszenie miało dużo uroku :)
      Szczęśliwego Już Nie Całkiem Nowego Ale Wciąż Świeżego Roku! :)))

      Usuń